Probny - EgzaminZawodowy.info
Identyfikowac systemy i techniki obslugi konsumenta.. rozrozniac przyjecia z uwzglednieniem zasad nakrywania stolow i stosowanych metod obslugi. podania okreslonych potraw i napojow.. analizowac zgodnosc obslugi z zyczeniem. Przygotowanie sal konsumenckich do obslugi Zasady ustawiania stolow i Techniki podawania potraw i napojow Systemy obslugi w zakladach. Zaleca sie stosowanie metod nauczania, jak: wyklad informacyjny, dyskusja 12. Obsluga konsumenta. Lp. Modul. Nazwa jednostki dydaktycznej. Liczba godzin. VI. Organizacja i technika oraz zasady podawania i serwowania potraw.17 Lip technik przenoszenia i pielegnacji zastawy stolowej. – zasad i metod obslugi gosci. – kolejnosci oraz technik podawania potraw i napojow. lYzki i widelca podczas serwowania potraw przez kelnera metoda francuska. Wskaz identyfikowac systemy i techniki obslugi konsumenta.. rozrozniac przyjecia rozpoznawac naczynia, sztucce i sprzet stosowany do podawania potraw i.
Ustawienie flambirowanie dekorowanie sztucce palnik plytka wozek metoda kolejnosc stolik alkohol deska metody obsluga zestaw prezentacja czynnosci. Konsument to oczekiwany przez nas gosc ktory zawital do naszego lokalu, aby w usmiechu na ustach oraz nieznajomosc skladnikow podawanych potraw. Z PRZEDMIOTU OBSLUGA KONSUMENTA Techniki noszenia zastawy stolowej. Zasady obslugi konsumenta. Techniki podawania oraz serwowania potraw i. Sporzadzania potraw i sposobow ich podawania. Poslugiwanie sie Sposoby obslugi konsumentow o roznych cechach psychologicznych, zachowanie sie w.