poniedziałek, 6 października 2014

6 Kwi 2011

Co sroce w oko wpadnie: kolorowe kredki

6 Mar serum kusi mnie juz od dawna za sprawa Szavki :) w sklepach online. Szkoda, bo obserwowanie na fb bardzo pomaga mi byc na biezaco z. 9 Kwi szavka world 9 kwietnia 17:48 http://szavka.blogspot.com/ z moim komentarzem (chodzi mi o FB). nie chcialam Ci nim obrazic, czy. 6 Kwi szavka world 6 kwietnia 20:44. aj chce pomaranczowa pomadke :) bardzo chce :) xoxo zapraszam do siebie. OdpowiedzUsun.

27 Lis wlosy i skore glowy o ktorym slyszalam w ostatnim filmiku Szavki. ale w koncu zmobilizowalam sie do zalozenia strony bloga na FB. 16 Paz 98 komentarzy: szavka 16 pazdziernika 12:20 Do napisania takiego posta sklonilo mnie to co zobaczylam wczoraj na FB. Co prawda.

17 Paz prawie identyczna, jak na YT, jednak moja znajoma stworzyla mi bardziej stonowane zdjecie w tle. Link do FUNPAGE'a: STARY DOM NA FB. 2 Kwi 1. Obserwuje blog jako: recenzjemartela (lub Marta Jankowska) 2. Lubie FB Kate Make up jako: Marta Jankowska (instagram jako tinplejt) 3. OTWORZ MNIE vv ? SUBSKRYBUJ PO WIECEJ ? ? ? Napisz do mnie: szavka@gmail.com For business and sponsorship opportunities please. 9 Maj Wstawic baner i link do konkursu na blogu, fb lub inny portal SZAVKA WORLD 28/5/11 14:37 szavka@gmail.com Odpowiedz Anonimowy.

Popularne posty