wtorek, 18 lutego 2014

Bol w potylicy

Witam, na poczatku pozdrawiam wszystkich serdecznie i witam. Nazywam sie Michal, mam problem Od paru dni boli mnie glowa z tylu. Zasiegalem rad. Niekiedy chorzy okreslaja go jako bol promieniujacy do potylicy. Zaczyna sie zwykle po wykonaniu czynnosci zwiazanych z odchyleniem glowy ku tylowi. Mam bole w potylicy. Takie dziwne Jak siedze bez ruchu, po malu ruszam glowa, chodze na palcach to wszstko jest ok ale jak mocniej zatrzese glowa to cos. Oczywiste jest, ze bol glowy moze byc rowniez wtorny i jest wowczas. Najczesciej lokalizuje sie w okolicy karku i potylicy albo w okolicy ciemieniowej i czola. 14 Lip Miesnie sie napinaja i pojawia sie wtedy sztywnosc karku,no i bol w okolicy potylicy. Masz takie uczucie jakby cie ktos uderzyl z tylu glowy?.

Witajcie Ja mam od miesiaca taki straszny ucisk w glowie bole karku rak dni - lub taki z potylicy za uszami - takie dretwienie i lekkie zawroty glowy - ten bol w. Witam. Mam 25 lat i od ponad 3 tygodni miewam bole glowy, ktorych nigdy nie mialam. Zaczelo sie od pojedynczych ukluc, tak jakby igla w. 19 Paz Tepy, niezbyt nasilony ucisk obejmujace obustronnie cala glowe, badz umiejscawia sie w okolicy czola, skroni lub potylicy. Bol narasta.

Jaki to bol glowy? - Bol i jego leczenie - Przychodnia

11 Sty Bole glowy w nastepstwie zmian w obrebie szyi i karku sie tym, ze odczuwane sa zwykle w okolicy potylicy, w godzinach rannych. Nasilenie. Bol glowy moze pojawic sie w czasie seksu i momencie osiagania orgazmu. Bol ten pacjenci opisuja jako tepy, zlokalizowany w okolicach potylicy i szyi.

Popularne posty